Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

Auto Slavíček s.r.o.
Obce Ležáků 549
537 01 Chrudim
tel: +420 702256408
info(a)azplanet.cz
Informační linka od 8:00 - 16:00.

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 499 Kč
Skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 751 Kč
Skladem

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulářa odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případnějej vložit do zásilky s vráceným zbožím).


Adresát (prodávající):

Internetový obchod: AZPLANET.CZ
Společnost: Auto Slavicek s.r.o.
Provozovna: O. Nejedlého 223, 539 01 Hlinsko
IČ/DIČ: 27496422 / CZ27496422
E-mailová adresa: info@azplanet.cz
Telefonní číslo: +420 469 315 245


Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) Vážení, dne                           jsem ve Vašem obchodě                                    vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:

 


Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

 


Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a dobějejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

 

⦁ Datum objednání                                              /datum obdržení

⦁ Číslo objednávky:

⦁ Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem

 

⦁ a budou navráceny zpět způsobem

(v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu)

 

⦁ Jméno a příjmení spotřebitele:

 

⦁ Adresa spotřebitele:

 


⦁ Email:
⦁ Telefon:

V                                                   , Dne
______________________________________ Jméno a příjmení spotřebitele

Seznam příloh:
⦁ Faktura za objednané zboží č.

Obecná poučení k uplatnění reklamace Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečněvěrohodným způsobem. Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejnětak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci. Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, kdyžVás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.